Vásárlási információk

Hol vehetem át a megrendelt termékeket személyesen?

Áruházunk címén, amit megtalál a Kapcsolatok menüpont alatt.

Fizethetek-e EURO-val?

Igen, átutalás esetén minden további nélkül, személyes átvételnél pedig azzal a feltétellel, hogy a készpénz visszajárót minden esetben HUF-ban kapja vissza.

Mi a megrendelések feldolgozásának menete?

-          A vásárlás csak regisztráció után lehetséges, de termékeinkkel és árainkkal regisztráció nélkül is ismerkedhet.

-          A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 08-16 óráig.  A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

-          Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon/emailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, raktáron lévő termékeknél a  visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül, míg raktáron nem lévőnél megrendeléstől függő.

-          A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

-          Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Reklamáció

  1. A vevő panasszal élhet az ide vonatkozó jogszabályokban meghatározott esetekben.
  1. A Vevő elküldheti panaszát a problémás termékkel vagy termékekkel kapcsolatban a reklamációs adatlapon e-mailben az info(kukac)arzenal.hu címre vagy postai úton a következő címre: Arzenál Szerszámáruház, H-8000 Székesfehérvár, Széchenyi u. 144.

Mikor állhatok el a vásárlástól?

-          Elállás jogának ismertetése a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján

-          Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

-          Az elállási jog ismertetésének hiányában a vásárló tudomására jutásától számított 30 nappal kitolódik a 8 munkanapos elállási jog! Az elállási jog nem köthető kitételekhez, csak úgy, mint a gyakorlásának feltételei sem.

-          Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a webáruház üzemeltetőjének.  Fontos! A vásárló nem kötelezheti az eladót a szállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli!

-          A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül, azonban kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő kár megtérítésére!

-          Mint webáruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket.

-          A webáruház tulajdonos köteles visszatéríteni a termék árán felül a termék kiszállításának költségét is a vásárló részére, amennyiben a termék vételárát szállítási díjjal terhelte.

-          A vásárló kibonthatja, sőt ki is próbálhatja a megrendelt terméket, és ezt követően is élhet az elállási jogával (természetesen csak 8 munkanapon belül)!

-          A webáruház tulajdonos nem követelheti, hogy bontatlan állapotában küldje vissza a megrendelt terméket a vásárló, csak úgy, mint azt sem, hogy az eredeti számlával együtt, azonban követelheti az összes tartozék illetve a garancia levél meglétét.

-          Nem illeti meg elállás joga a vásárlót:

-          -          romlandó termék, egyedi termék, hotelszoba vagy szálláshely, belépőjegy kocsi kölcsönzés, illetve higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék! Ha bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával.

-          A törvény további részletei megtekintése itt.  (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére, lehetőleg  saját oldalon belül!)  http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

-          Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! 

-          A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

-          A termék visszaérkezését követő harminc napon belül cégünk Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján, postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Melyek az adatkezelés szabályai?

-          Az webáruház használata során a Arzenál \'90 Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Arzenál \'90 Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A  szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Arzenál \'90 Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Arzenál \'90 Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

-          Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@arzenal.hu e-mail címen. 

-          A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

-           A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Arzenál \'90 Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Garancia?

-          Termékekre gyártótól függően garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.  Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!